Pracownik do zespołu wsparcia użytkownika - HelpDesk

Centrum Informatyczne Edukacji poszukuje pracownika do zespołu wsparcia użytkownika - HelpDesk. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za udzielanie pomocy technicznej związanej z funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego.

Więcej: Pracownik do zespołu wsparcia użytkownika - HelpDesk

 

Oferta pracy w CIE


Osoby zainteresowane pracą w Centrum Informatycznym Edukacji prosimy o wysyłanie aplikacji na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

Aplikacja powinna zawierać CV oraz List Motywacyjny.

   

Kontakt

Centrum
Informatyczne
Edukacji

al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa

Kontakt w dni robocze
w godzinach 8.15 - 16.15


tel. (+48 22) 34 74 366
fax (+48 22) 34 74 804

sekretariat@cie.men.gov.pl